Asliazra35 canım
Asliazra35 canım bununla ilgili benimde çok kafamı karıştırmışlardı bende hem ebeme hem doktoruma sordum. sağ tarafta çok rahat ediyordum ama bana hep sola yat dediler. Çünkü kalbe giden damarlar sağ taraftan geçiyor oksijensiz kalırsın dediler. Ama doktorum da ebe hanım da sen rahat nefes aldığın sürece bebeğinde alıyor korkma nasıl rahatsan öyle uyuyabilirsin dedi bana. Tabi kendi nefes darlığını anlarsın. Şu anda 36 + 4 üm ve nasıl rahat edersem öyle uyudum hep. Ama yine de sende kendi doktoruna sorup içini rahatlatırsın 😊