Gencanne12 bu bebekle alakalı bir.durum.kesinlikle stok yapma taraftarı değilim büyük kızım 3840 ge dogdu 1 numarayı 20 gün anca kullandım Prima ve Molfix pişik yaptı canbebe kullandım daha sonra baby turco ya geçtim ama 1.5 yıl kesintisiz canbebe kullandım kucik de 3 kilo.dogdu baby turco kullaniyorum ona da 1 ay rahat 1 Numara kullandım 60 li veya 40 li mi ne almıştım 2 numaradan sonra stok yaptım o yüzden araştırıp bir tane bez almak 80-100 lu felan denemek lazım