Mavilikler8 İyi geceler arkadaşlar. Yaklaşık yedi haftalık hamileyim afedersiniz üç haftadır dışkı siyah renkli ve çok mide ağrısı yaşıyorum. Bazen ishal bazen de kabızlık sorunu da yaşıyorum Sebebini bilen varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim.
Mavilikler8 Evet. Demir mide folik asit ve kan ilacı. Vejeteryan beslendiğim için değerlerim çok düşük mecburen ilaçla destekliyorum.