Dilankml Hanımlar başlıkta yazdığım gibi 5 gündür ishallik çekiyorum yani tutamadığım bile oluyor afedersiniz ama bu durum neyden kaynaklı ya da aranızda yaşayan var mı ?
irem_nur1921 Dilankml doğuma hazırlıyor vücut haberin olsun hayırlı bir sekilde kucağına alırsın inşallah
MyBabyy_ Dilankml bende 38+2 yim 1 hafta boyunca ishaldim 2 gündür normale döndüm doğumla ilgili herhangi bi belirtim yok henüz
Dilankml MyBabyy_ hurma yiyordum hurmadan kaynaklıdır diye 1 gündür tüketmiyorum aklıma takıldı bilgin için teşekkürler canım
Aycan1234 Canım doğum mu degilmi bilmiyorum ben daha. 35 haftaligim ama geçen hafta bende de oldu doktorum salgın var şuan bütün gebeler de ishal görünüyor dedi ben muz haşlanmış patates falan yedim bir haftada ancak düzeldi ve sancı veriyordu ishal