Hanımlar merhaba özür dileyerek söylüyorum ama bende vajinal koku oluyordu gebelikten önce de vardı krem ve fitil kullanmıştım şuan gebeyim ve fitil kullanmak istemedim doktor bana bu Bactroban %2 krem 15 gr kremi verdi ama internette doktor söylemeden gebelikte kullanmayınız yazıyor antibiyotik içerikli bi krem olduğundan sanırım aranızda bilen var mı ya da kullanan içim bir tuhaf oldu kullanmayacağım kontrole gittiğimde soracağım bir de size sormak istedim akıl akıldan üstündür ya da bu şekilde koku şikayeti olan var mı çözüm bulan varmı ?