Mustafaemine Hidrosefali idi sanırım beyni su toplamıştı kardeşimin anakroid kist dedi doktorlar bir kez ameliyat oldu şant takıldı yabancı bir cisim olduğu için şant kanama yaptı bazı bünyeler kabul etmiyormus. Her neyse kanama yapınca doktorlar ufak bir delik açıp o kanı alacağız dediler neyse tamam dedik. Sonra ameliyata aldılar bir an kanama durmamış beyninde şanti çıkarıp kanamayi durdurmuslar sonra da adına bir şey diyorlardi onu yapmışlar işte. Durum pek olmayinca araştırma Hastanesi’nde bir profa yaptırdık ameliyatini prof tam bir manyak çıktı hiç bilgi vermedi bize. Hastasını tanımadı yaşlı bir adam zaten. Bir de ben buldum o doktoru kardeşime ameliyat masraflarını karşıladım. Bakıyorum da Keşke çok param olsaydı da Ankaraya özele götürseydim. Şimdi bu ay randevusu var kardeşimin tabiki o doktora daha gitmeyecem diyor iyi bir Dr daha varmış ona gidecek bakalım o ne diyecek