Kizlar 6 haftalık hamileyim. Bugün yazmıştım kalp atışı duyulmadı diye. Şimdi de regl ağrısı gibi alt karnimda ağrı var kanama falan yok ama afedersiniz üşütünce bı ishal ağrısı olur ya öyle de bir ağrı. Yaşayan var mı zaten bütün gün kötü hissettim boş gebelik mi diye boş gebelik belirtileri neler