GamzeAltndas Merhabalar güzel anneler size aklıma takılan bir şey sormak istiyorum ben süt içmeyi pek sevmiyorum o yüzden sütü ısıttığım zaman içine tarçın atıyorum yani millet bir kaşık atıyorsa Ben iki kaşık atıyorum (!) ve hamileliğimden haberim yokken sürekli bu şekilde süt içtim araştırdığım zaman da tarçın bebeği düşüre biliyormuş😔😔😔 şu an çok korkuyorum hamileliğinde süt içen bir şey olan var mı veya doktoruna soran var mı şimdiden teşekkürler🙏🏻❤️😔😔
Hdamla GamzeAltndas tarçının bebeğe bir zararı olduğunu hiç bilmiyordum duymadım da ama eğer öyleyse şimdi dikkat et canım Allah’ın izniyle bir şey olmaz içini ferah tut ben çok tarçınlı kek vs yedim şimdi 37.haftamdayım
AngelBaby GamzeAltndas ben sütten nefret ederim içine bal atıp zorla içiyorum öyle de dene güzel oluyor ama tarçını bende ilk defa duydum
merii07 GamzeAltndas kuzum süt içmek zorunda değilsin. Yoğurt falan yiyebilirsin o da kemik gelişiminde falan etkili. Yanlış hatırlamıyorsam elma bile kemikte etkiliymiş bak istersen yine de bende süt icmiyorum cunku