Kızlar iyi akşamlar 22 haziranda sezeryan doğum oldum bugün 16. Gün estetik dikiş yapıldı fakat dikişin bitiş yerinde plastik ip var ve ipin olsuğu yer bazı hareketlerde çok acıyor böyle yanıyor gibi onun dışındaki yerlerde hiç sorun yok sadece o uç nokta başına gelen var mı normal mi