Bebekileanne valla ben artık hiç bişeye inanmıyorum geçen burda bi arkadaş 14-16-20-22. Haftalarda hatta detaylı ultrasonda bile kız dediklerini ama 32. Haftadan sonra erkek olduğunu öğrendiğini söylemişti boş bacak arası bile verilmiş defalarca ama sonuç erkek 😀 o yüzden hiç bişeye inanmıyorum dhdhdh