zuleyhaacarr_1 sezeryan o kadar anlatıldığı gibi korkunç değil , ertesi günü millet ayaklanip foto çekimi filan yaptiriyo , normal doğumda evet daha çabukk toparlaniyorsun ama kanaman uzun surebiliyo , 40 haftalıkken 9 saat suni sancı çekip doğurdum, ilk cocugumu 10-20 gün ayakta emzirdim , kabızlığı carti curtu
Şimdi kizima hamileyim 38+3 gelmek bilmiyo durumum olsaydı sezeryan yapmak isterdim