Onlar bayramda ben de başladım acile gittik hiçbir şey yok 4 gün sonra karnım aşağı düştü sonra 3-4 gün sonra doktor kontrolde kanala girdiğini söyledi yani bebeğin kanala giriyordur canım o ağrılar ondan oluyor beline falan da vurduğu için bel ağrısı yapıyor