Nurrrates Kızlar 38 haftalık hamileyim pazartesi günü çatı muayenesi olucam. Doktorla konuşmadan önce size sormam lazım. Ben panik biriyim birşeyden korkunca hemen çarpıntı oluyor, kulunç ağrılarımdan dolayı göğüs ağrım var. Normal doğumdan da korkuyorum. Hiç çatı muayenesi olmadan direk sezeryan istesem nasıl olur sizce? Siz olsaydınız napardiniz? Kafam çok karışık.
Merveozl Nurrrates son günler biraz sıkıcı ve bunaltıcı oluyor ama 38e kadar bekledin normal doğum için şans mı versen hem bebişe hem de kendine sezeryan ameliyat çünkü herhangi bi sağlık probleminiz yoksa neden bişeyin normali varken ameliyat masasına yatasınız
Lajanam Nurrrates ben isteğe bağlı sezaryen oldum, alttan muayene asla olamayan biriyim. 2 defa mecburen oldum travma gibi kaldı bende, iyi ki sezaryen oldum diyorum, normal doğum yapamazdım asla, yapana da helal olsun diyorum.
hulya1406 Nurrrates 2.bebeğim doğacak 1 haftamız kaldı.Yani sezeryan olacağı kesin.Fakat peri günü düzensiz nst den dolayı yatış verdi doktorum o zaman bile doktorlar 1 kere çatı muayenesine bakmak durumdayız dediler düşünün artık ve baktılar .Kesin sezeryan olacağını bildikleri halde.
Nurrrates Merveozl son günler gercekten sıkıcı insan her şeyi düşünüyor ve kendini korkutuyor düşününce aslinda öyle büyük bir sağlık problemim yok en azından sezeryan isteyecek kadar ama bilemiyorum🥹
Nurrrates Lajanam benimde ilk doğumum olucak nasip olursa ama bende sizin gibi düşünüyorum kendimde normal doğum cesareti göremiyorum hiç
MyBabyy_ Nurrrates bende senin gibiyim çok korkuyorum normal doğumdan sezeryana düşündüm devlet takipçiyim ama doktorum bana bıraktı doğum şeklini ona kalsa bu hafta sezeryan yapacaktı 38+2 yim ama vicdanım el vermedi 1 saat bile içerde kalması gelişimi açısından çok önemli canım herkes farklı tabi bende çok korkuyorum ama keyfi sezeryan olucam diye bebeğimi yerinden etmek hiç cazip gelmedi zorunlu durumlar istisna tabi inşallah hakkımızda hayırlısı neyse o olur 🙏
Nurrrates MyBabyy_ sezeryan için genelde 38 hafta ideal diyorlar 😇 bebek gelişmiş oluyormuş. Ama tabiki icerde biraz daha dursa daha iyi olur🙏 Hakkımızda hayırlısı olsun kuzum benim
Lajanam Nurrrates psikolojik açıdan neye hazırsan öyle doğur, sezaryandan da asla korkma şimdi ki sezaryanlar çok kolay gerçekten
Nurrrates Yenibirannee isteğe bağlı olduğunuzdan pişman oldunuz mu yoksa iyi ki oldum mu diyorsunuz?😇