Kadriye28 Kızlar 10 haftalık gebeyim şu 1 haftadır yada 2 haftadır kalbimde hafif bir çarpıntı oluyor ama öyle yüksek derecede değil sanki nabzım yükseliyor özellikle düz yatınca yaşayan var mı