Dilara-Gnr Kızlar merhaba ayaklarimin üstü bileğe yakın kısım egzama oldu çok tatlı kaşınıyor ve kuru. Bepanthol sensiderm i sürebilir miyim acaba zararlı mı 19+1 gebeyim