Hiraahmet Kızlar en son adetimi 29 ekimde gördüm adetimin günü geldi ama bazen seker bi kaç gün bugün 29. Gün adetim gelmesi gerekirdi bugün ama geciktiğini düşünürsek bi kaç günüm daha var. Göğüs uçlarım ağrıyor ve ara ara alt tarafım ve karnıma hafif ağrılar giriyor duygusal olarakta çok kötüyüm herşeye ağlayasım geliyor. Çok çabuk sinirleniyorum ergen gebelik testini bugün yapmalımıyım sizce varsa çıkarmı yoksa yarın sabah ilk idrarlamı yapmalıyım. Birde bu ağrılarım adet belirtisimi sizce?
Dnzcngz Hiraahmet ben adet olmam gereken gün erken gebelik testi yapmıştım akşam üzeri ,çift çizgi çıkmıştı.
deletedmom6295 Hiraahmet sabah ilk idrar her zaman daha garantilidir çünkü beta hcg derişimi daha fazladır
GamzeAltndas Hiraahmet Ben adetime 4 gun kala yaptım çok hafif. İz çizgi çıktı sonra adetime 2 gün kala yaptım tam çizgi çıktı yap bence canım ☺️
Didemm91 Hiraahmet ilişki tarihime göre hesaplayıp yapmıştım ben adetten 4 gün önce çıkmıştı ikinci çizgi. Bence ilk idrarla yapın çıkmazsa adet zamanını bekleyin
Hiraahmet TubaYvz inşallah ama biraz daha beklesemmi diyorum çünkü bendeki belirtiler aynı adet belirtisi
_peritozu Bende adet günümden 2 gün önce test yapmıştım. Ikinci çizgi silik çıkmıştı. Dayanamadık kan verdik ve sonuç pozitif cıktı canım 😊
Hiraahmet _peritozu ne kadar güzel çok seviniyorum sizlerin adına ama kendi adıma öyle olmuyo bunlar daha çok adet belirtisi gibi değilmi ya
Hiraahmet [bilinmeyen] bende zaten bu adet ağrısına benzer ağrılar dışında hiçbir belirti yok ayrıca cevap yazdığınız için çok teşekkürler.
_peritozu Hiraahmet zaten adet belirtisi gibi oluyor canım. Testten 2 gu n önce kasik agrım başladı regl dönemimde hep sancılı geçer ben regl olcam diye beklerken meğerse hamileymişim. Inşallah gönlünce olur kuzum beklediğin sonucu alırsın en kısa zamanda 🙏
Hiraahmet deletedmom6295 bende öyle biliyorum bir kaç gün daha gelmezse sabah ilk idrarla yapıcam sağolun
Hiraahmet _peritozu inşallah inşallah inşallahh bu ay klomen kullanmıştım doktorum olmazda yine adetin gelir se yine klomen kullan bitince gel demişti
ebrarmom08 Hiraahmet mesela ben adet olcgm zaman goguslrim agrimazdi hamile kalinca agridi kendindeki daha once olmayan belirtileri kendin farkedip kendin analayablrsn ben 1 gun once yaptm ckti yap varsa ckar zaten
deryamehmet35 Hiraahmet şuan ayı durumdayız benimde 28 ekimdi ama dayanamayıp adetten bir gün önce yaptım test negatif çıktı.ama adetim hala gelmedi cumaya kadar beklemeyip tekrar yapmayı düşünüyorum .size de tavsiyem bekleyin derim hoş ben bekleyememiştim.