Elif-kurt25 Kızlar üç gündür acayip bi baskı var asagida hep olurdu ama yan yatınca veya duz yatınca batma olmazdı şimdi yatamıyorum uzanamiyorum oturamiyorum açıklık olsa hissedermiyim batıyo bisey alt taraftan ve bebek çok hareketli gece gündüz 38+5
Htc26 Elif-kurt25 bende de aynısı var sanki bir öksürünce alt tarafa aşırı baskı yapıyor dışarı bişey çıkacak gibi hissediyorum
Tgcccc Elif-kurt25 aynıyız Benim bugun karnım tas gibi bi de bi ağrı var karın ağrısı mı kasık ağrısı mı kestiremiyorum . Hic catı muayenem olmadı açıklık varmi yok mu bilmiyorum hastaneye gidip gitmemek konusunda cok kararsızım.
Hizligonzales Elif-kurt25 o hissi bende yasadim ilk oglumda butun gun boyunca alt tarafa bi batma hissi esime dedim boyle bisey olmazdi bi tuhaflik var hastaneye gidelim 2cm acilmam olmus ertesi gunede dogum yapmistim acikliktan dolayi mi hissettim neden bilmiyorum ama o hissi yasadigim gun acilmam oldugunu ogrendim
tubimom Elif-kurt25 açıklık olduğunda sancı da başlıyor yani doğuma yakın bir açıklık olsa sancidan duramazsin ben duramamistm en son
Elif-kurt25 Tgcccc benimde öyle Salı sezeryan nasip olursa ama bu değişik bi sızı kasılma ishal mide bulantısı insallah salıdan evvel doğurmam 😔
Mutluemos Tgcccc benim de hiç çatı muayenesi olmadım son 4 gündür aşırı bir kaşınma var büyük ihtimalle gebelik kolestazi geçiriyorum pazartesi gününe ancak randevu bulabildim özel desen adım atmaya korkuyorum bu temmuz zammı belimizi kırdı karnım taş gibi kasindikca ağlıyorum
Estmom Hissedilmiyor arkadaşlar sadece sürekli bi çişe gütme isteği oluyor ama onla alakalı mı emin değilim
Mucizem0405 Estmom onunla alakalı olduğunu sanmıyorum hiç öyle çok tuvaletim gelmez karın ağrısıyla hastaneye gittim 2 cm açıklığım varmış xO
Senaykork Elif-kurt25 benimde 38+4 ishal 4 gündür bndede var sürekli tuvdletteyim ve sürekli katı besleniyorum, oğlumu 40 da doğurdum buda sanırım 40 ta gelicek ama sürekli ayağını kaburgama koyuyo bı an önce dogursam keske
Elif-kurt25 Hizligonzales gideyimmi sizce hastaneye yoksa salıyı bekliyimmi akıntı biraz var kanama Nisan hiç bisey yok
Hizligonzales Elif-kurt25 gidin içiniz rahat etsin bence ben gittim beni tekrar eve gonderdiler ha gerci kalmak istersen kal burda bekle dediler ama ben eve gidip dus falan alayim dedim ertesi gunde nisanim geldi zaten sabah hemen geri gittim acilmam 4cm olmus hemen yatis verdiler isterseniz nisani suyu bekleyin isterseniz gidin ama sahsen ben olsam duramaz giderdim nolur nolmaz bisey yoksada iciniz rahat eder
Elif-kurt25 Senaykork kaburga hissini hiç almadım ben kuzum toplanması sürekli var ama nefesimi filan kesecek veya kaburgamda hissetmedim asagi tarafım çok agiriyo
Senaykork Elif-kurt25 sağ tarafta bende toplanma yaşıyorum , 1-2 dakika suruyo , bide aşağı böyle vajinanın hemen üstünde bazen baskı oluyo
Elif-kurt25 Senaykork aynen o batma şeyi diyorum alla alla acaba vajinanin üstünde yara filanmı oldu sivilcemi çıktı bu denli agiriyor bakıyorum hiç bisey yok içten farklı bi ağrı Allah kolaylık versin hepimize valla
Elif-kurt25 Hizligonzales en son korkup gittiğimde biraz laf dediler o yüzden çekiniyorum artık gitmeye yarın pazartesi bisey olmadığı sürece hiç gidesim yok gelmiyo 🥹
Mutluemos Tgcccc cümlemizin Rabbim yar ve yardımcısı olsun ucretler çok uçmuş pazartesi günü devlette randevu aldım bakalım ne olacak
Hizligonzales Elif-kurt25 ne munasebet ya laf etmeye haklari yok ki sonucta bilemezsin yani oyle seymi olur ben hatta basta hastaneyi aradim boyle boyle diye doktorum cabuk gel bilemem burdan ne oldugunu bisey yoksada geri gidersin gel bakalim demisti degisik geldi laf etmeleri
Hizligonzales tubimom o hic belli olmuyor ki ama benim de hic sancim yoktu hatta yatisimi verdiklerinde bile 4cm acikligim sifir sancim vardi su vs gelme olayida olmamisti suni sancida bile 4saatin sonunda falan acikligimda 6cm oldu ebe hala sanci yeterli degil diyodu sanci herkeste olmayabiliyor yani.
Nhlhmz11 Elif-kurt25 hissedilmez , artık doğum pozisyonunda olduğu için bebeğin baskıyı hissedersin . Benim o baskılar 35 te falan başladı 37+0 da doğum yaptım
Elif-kurt25 Nhlhmz11 benimde bayağı zaman oldu 28. Haftada başladı ama şu 3 gündür çok ağır ağrılarım var