White_fairy21 Geçen günlerde hastaneye gittim 26+1 haftalık olmuştum baş ve karin geriliği var dedi 24+5 olarak gözüküyor ayakları normal haftasına göre görünüyor dedi bu durumu yaşayan var mı yada ne yapmam gerekiyo ney yersem düzelir bu durum