Lale-gul Kızlar merhaba Daha doğum yapmadım. Bu elektrikli Süt sagma pompalarinin illa alinmasi gerekicek mi? Manuel olanlar uzun vadeli kullanilmaz mi? Eğer oyleyse zamlanmadan alsammi diye düşünüyorum. Ama çok şart değilse de masraf yapmak istemiyorum.
Minikobaby Lale-gul selamlar manuel cok zor bence ve yeterli gelmeyebilir zaten 6-7 hafta kullandim ben ornegin sonra gerek kalmiyor pompaya hatta sehir disinda bir kere lazim oldugu icin esim gitmis yeniden almis bir kere kullandim cihaza baska ellemedim size satis yapabilirim isterseniz. Ama dogumdan sonra da cok kullanmacaksiniz dedigim gibi bebek iyice kendine gelip emmeye baslayinca sagmaya gerek kalmiyor ama manuelle o memeyi bosaltmak zor bende denemistim