Kızlar, belki çok basit bir şey ama ben yeni anne olduğum için çok takıyorum ve uzuluyorum 🥺 bebeğim 5 günlük, bugün öğleden sonra tek gozunde çapaklanma farkettim, bununla birlikte gözünden sarı renkli bir şey akiyordu. Ilık su ve pamuk ile iyice temizledim. Gözlerini açabildi ama yine de kirpikleri yapısıyor yine. Annem, kayınvalidem yenidogan bebekte çok normal olduğunu söyledi, ama ben rahat degilim. Bu şekilde bir durum ile karşılaşan var mı, neler yaptınız? Duruma göre yarın doktora götüreceğim