Hanımlar iyi akşamlar ben 30 haftalık hamileyim tayinimiz çıktı bu sene ipka verdiğimiz halde kalabilmek için dilekçe verdik dilekçeler ne zaman belli olur bilgisi olan varsa yazabilir misiniz herşey belirsiz bu şekilde gideceğim ilde doğru dürüst hastanede yok 😢