Ulvana 32 haftalık cuma günü ilk iğnemi yaptırdım ilaç verdiler ardından cumartesi günü yarış yaptı üç farklı iğne daha yaptı yatış verdi bugün daha ne yapacaklar bilmiyorum ama her 4 Saatte ilaç kullanıyorum nst de ağrılarım çıkıyor kendim ağrı hissetmiyorum