Sibel2334 canım kiloluysan insülin direncine bir baktır bence insülin gebe kalmayı zorlaştırıyor. Benimde prolaktin yüksekliğim vardı dostinex kullandım bir haftada düştü. Doktor açlık şekerine de bir bakalım dedi biraz kilom vardı. Sonuç insülin direncim çıktı. Bu yüzden kilo veremiyormuşum. Glifor diye bir ilaç yazdı. Sabah akşam kullanıyorum ve bu ilaç kilo verdirdi bana. Şimdi yumurtalık takibi yapıyor pazartesi çatlatma iğnesi verecek büyük ihtimal