Songul_52 Kızlar bir kızım var adı Duru Şu bir kız daha olursa adını asel lina koymak istiyorum ama erkek olursa isim karar veremedim öneride bulunur musunuz
Melekilgn Songul_52 benimde erkek canım şimdiden düşünüyorum erkek ismi bulmak çok zor bi kaç tane yazayim belki hoşuna giden bir isim olur Ilgaz Rüzgar Alim Uraz Aras Toprak
Eymeninannesi1808 Songul_52 oglumun adı EYMEN Daha uğurlu, daha bereketli. Sağ tarafta olan. Dürüst insan Demek gerçekten de Oglum bize şükür ugurlu bereketli geldi fikir olsun size de
Dogaclk Songul_52 Benim de kızımın adı Duru ve şimdi erkek kardeş geliyor ☺️ aklımdaki isimler Çınar, Ilgaz, Yalın, Doruk, Asil🫶🏻
Gulce-35 Eymeninannesi1808 bende dedemizin isminin yanına ek olarak Eymen koyucam.. Doruk olabilir. Duruyla da uyumlu oluyo
Eymeninannesi1808 Gulce-35 bizimki normalde Lütfü Eymen ama ben sadece Eymen diyorum Çok pişmanım kayınbabanın adını koyduğum için Yanına ek isim koydugumuz için istememişti dogum yaptığım günü zehir etmişti istemiyorum koymayın diye bas bas bagırmıştı Şimdi de ogluma baştan beri eymen dedim Eymen diyince bakıyor Lütfü Eymen diyince bakmıyor Şimdi de kendi diyor söyleyin diye ben demiyorum hakettii.
Gulce-35 Eymeninannesi1808 bu dedeler niye böyle ki bizim ki de Eymen ekliyceğimizi duyunca baya sorun çıkardı ama ben eşimle hallettim baya büyük sorun oldu ama.. iki dedelerinde ilk torunu kendi babam lafını bile etmedi benm adımı koyun diye ama kayınbaba maşallah adını koyduk eyvallah diceğine ek koyduk diye sorun çıkardı gerçi bnm yüzüme bişey demedi eşimi baya bi doldurmuş da eşimle aramız bozuluyodu nerdeyse.
Eymeninannesi1808 Gulce-35 valla ben öyle yaptım demedşm oglum da alıştı kurban olsun annesi 😂😂😂 bakmıyor şimdi sadece Eymen diyince bakıyor