Beyza12345 Ya 10 haftanın içerisindeyim ama 9 haftalıktan beri acayip bel agrilarim oluyor sağ da veya solda arada değişiyor sizinde olan var mi ya ne zaman geçer
Oznurboluzun Beyza12345 benim 6.ci haftadan başladı ilk 3 ay belim çok agridi doktorum bir al dedi şimdi de son bel ağrılarını arada bir çekiyorum buda normal 32 haftalık olduk artık
senayck Beyza12345 ilk 3 ay gerçekten aşırı ağrıdi doktor kilo almadan pek ağrı olmaz dedi inanmadi ama çoğu kişi bundan yakiniyo 10 dakikadan fazla yürüyemezdim batma baslardı 18.haftaya girdim insan gayet enerjiklesiyo gecer umarim sizinde
Oznurboluzun Beyza12345 ilk zamanlar ağrıdığında söylemiştim normal demişti muayene ederken kişiden kişiyede değişebilir doktoruma sormuştum çünkü hep uzanıyordum uzanınca geçiyordu