Nazli_2580 Haftadayiz ve sağ tarafımda ağrı oluyor genelde belime doğru, belim ağrıyor normal mi acaba bu bilgisi olan var mı
1prensesannesi_ Nazli_2580 canım aynı şey bnde de var bı bugün iyiyim ama gece ne olur bilmiyorum bende 32+2 haftaligim genelede kasik bel ağrısında gittiğimde sancım çıkıyor seninde gitmeni tavsiye ederim riske atma bence 🥰
Ecengin Nazli_2580 bende 32+4 teyim bel ağrıları hatta bel kitlenmeleri yaşıyorum ama doktorum normal olduğunu söyledi malum bebis büyüyor ve kilo alıyor o yüzden de olabilir ama kesinlikle doktora sormakta fayda var