Sembat123 merhaba 6+5 te kahverengi az bir lekelenmem oldu. Doktoruma gittiğimde kanama alanı oluştuğunu ve progestan kullanmamı önerdi. 10 gün kadar hiçbir şey gelmedi. Dün tekrar az miktar kahverengi leke geldi. Doktorum normal olduğunu, rengi değişirse gitmem gerektiğini ifade eyti. Çok kişi yaşıyormuş bu durumu, fakat gebelikte her türlü lekelenme veya kanama düşük tehditi olarak görülüyor.