ReyyanVera68 Güzel anneler ilk bebeğimin ismini lise yılları karar vermiştim.Eşimle anlaşma yapıp koydum.İkinci bebeği o koyacaktı şimdi erkek de kızda olsa Derin istiyor.İkinci isim yanına bakıyoruz ama bulamadık.İlk bebeğimizin ismi Vera Âlâ❤️
ggelen ReyyanVera68 Pera ismine bayılıyorum ben de ikiz bekliyoruz bizde ikisi de kız olsa Vera ve Pera koyucaktık ama ikisi de erkek şansımıza 😂
ReyyanVera68 ggelen Pera da bence çok büyülü bir isim büyülü olsun istiyorum cinsiyeti ne olursa olsun ❤️