annesi53 Kızlar 20 haftalık olmak üzereyiz önlerimde beyazlarım vardı doktoruma sordum organik boya ile boyatabilirsin dedi kuaför buldum ve boyattım kendime geldim 😀
annesi53 dilay_06 organik boyalar var koku bile yok çok rahat 20 dakikada yıkıyolar hemen saçlarda yumuşacık oluyor bence boyatabilirsin doktoruna sor ama