Filiz1234 merhaba. Ben de orda düşünüyorum doğumu ama hemsıreler terslıyor falan diye duydum kafam karıstı ilk dogımuda orda yaptıgınızı yazmıssınız personellerın ılgısı ve hastane temızlıgı nasıl bir de odalar kac kısılıkti biraz bilgi verir misiniz :)