Fatmanurgulll sizin ne gibi korkukarınız var.benden kötüsü yoktur heralde bu korkuların en beterini yaşıyorum ya ölürsem, ya bebeğim sakat doğarsa,ya delirirsem,intihar eden kişileri duyunca ya bende böyle olursam bu hale gelirsem gibi kendimi korkutuyorum. Bu düşünceler takıntı haline geldi😞banada ilaç başkamalıyız dedi doktorum,