Kızlar son adetim 1 kasımdı yumurtlama tarihimi bilmiyorum ama 18 kasımda test vermiştim negatifti 2.0 dı betam .24 kasımda 9.2 çıkmıştı . İlk testi verdiğimde kasık ağrım olmuştu ki normalde hiç olmaz ve göğüslerde hassasiyet vardı ben adet sancısı çekmediğim için ayrım yaptım ama normalde hiç fark yok gibiydi . 24 kasımda beta vermeye gittiğimde prodoctor erken gebelik testinde silik bi çizgi görmüştüm. Umarım bi faydası olur erken farketmeme doktor bile şaşırdı . Hani adet sancısı çeken biriyseniz ayırt etmesi baya bir zordu ama aşırı halsizlik vardı ben çok istediğim için belki de bilmiyorum bana belirti var gibi gelmişti .Önceki ay da belirti daha çoktu ama negatifti testim . Umarım anlatabilmişimdir biraz karışık anlattım ama kusura bakmayın aklıma gelen bunlar inşallah Herşey gönlünüzce olur ❤️