Merhaba hanımlar yine ben 🥲
Şimdi bir de aklıma alternatif tıp tedavisini soktular. Bitkisel kürler ile gebelik şansı arttırılıyormuş. Normal şartlarda çok fazla ihtimal verdiğim şeyler değildir ama 5. Yılın sonunda ablam bu şekilde hamile kalınca, bir acaba? Diye sorguladım. Siz ne düşünüyorsunuz?