Kardeşim doğum yaptı ilk gün gelmedi mama verdiler hastanede hatta o gün doğum yapan tüm annelerden gelmemişti hemşire öyle söylemişti. Sonra el yapımı kayısı suyu içirdik hurma yedi ikinci günde az az geldi ne geldiyse verdik bebeğimize mama takviyeside yaptık doktor 1 damlada gelsede verin dedi . Birde el pompasıyla sağdık gelsin diye sürekli. Sonra bestlak ta kullandı birde rezene çayı çok iyi geldi. Şuan 2 aylık anne sütü alıyor yetmiyor mama takviyesi yapıyoruz . Vereceğim tavsiyeler bunlar doktorumuzun önerileri ve işe yaradı inşallah sizdede yarar