Merhaba bebeğimin ağır beyin anomalileri sebebi ile gebeliğimi sonlandırmaya karar verdim.arkadaşlar lütfen şu sebepten yapma etme diyenler yazmasın bu kararı vermek benim 1 ayıma mâl oldu inanın hiç kolay değil.O yüzden böyle şeylere gerek yok.Velhasıl bebeğimde hem hidrosefali hem anensefali var.Beynide beyinciğide asla gelişmemiş.Bu sebeple sonlandırıcam benim gibi böyle 18-20 belki daha büyük haftalarda gebelik sonlandıran,düşük veya ölü doğum yaşayan var mı ? Özellikle devlet hastanesinde yapanlar süreç nasıl oluyor? Doğum sonrasında kürtaj işleminde sizi bayılttılar mı ? Acı hissettiniz mi ? Çok bilgiye ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden 🙏