Haftaya çatı muayenesi için hekimim çağırdı. İlk gebeliğim biraz böyle endişe var. Çatal dedikleri muayene koltuğundaki ışığı kullanıyor mu doktor utanıyorum çok. Ve zor mu geçer deneyimleri olan var mı? Dış genital organı da muayene ediyor mu yoksa sadece parmakla muayene mi ?