babyme_ay Kızlar alerjik rinit olan var mı? Sürekli burnum tıkanıyor, hapsiriyorum, gözlerim sulanıyor nefes alamıyorum artık. Allerset gibi alerji ilaçlarıni kullanmaniza doktorlar bişey dedi mi? Ne kullanıyorsunuz, ne yapıyorsunuz?
Mineklc babyme_ay bende aynı durumdayım canım çok rahatsızlandığında allerset al dedi doktorum içmedim direniyorum 29.haftadayız ama çok perişanım.Gözlerim burnum kulaklarım kaşınıyor burnum tıkalı hiç nefes alamıyorum :(
Senaaaa__ babyme_ay bende de aynı sorun var ama kullanmıyorum ilacı alerji yapan şeylerden uzak durmaya çalışıyorum mümkün olduğunca
ikotrtn babyme_ay benim hem rinitim hem gıda alerjim var ve ilaç kullanmamı yasakladı doktorum alerjim olan ürünleri hayatımdan çıkarttım rinir için sprey kullanıyorum o kadar
mommyily Bende de var alerji başlarda çok sık oluyordum ama ilaç kullanmayı tercih etmedim. Şimdi çok şükür hafifledi sık sık olmuyorum doktorunuza danışın bence ilaç mevzusunu 🥰
Elizbusra Benımde var alerjik rinit kötü olmustum hap kullanıyordum 10 mg hatta ıgne vurdurcaktım hamile kaldım doktor kullanma dedi okyanus suyu al dedi burnunu yıka dedi işe yaramadı doktoruma soyledım dayanamıyorsan zytec surup var dedi onu kullanıyorum bebeklere veriliyormus suan iyiyim 9 haftadayım cok sükür
Elizbusra Her sene ilacı degıstıyordum hatta en son gittigimde hamile kalmak istedigimi söylemiştim bu ılacları kullanmassın demişti bana yada hamileliğini kışa denk getirmeye calıs demişti omdam sonra ki ay hamile kaldım