Kızlar 40+0ız, perşembe günü doktorum alttan muayene etti ve açılma olsun diye biraz fazla zorladı neyse sonrasında akıntım oldu ama hâla devam ediyor az sarımsı bir akıntı ve az önce sanki bir az bir sıvı ile geldi başına böyle bişey gelen var mı? Doğumlarınızı nasıl yaptınız buna benzer bi olayla karşılaşıp doğumu başlayan oldu mu?