Ozge-Ka Gul_ayse bende bionatural kullanıyorum çok memnunum. Babyturco almıştım o pişik yapınca buna geçtim hiç sıkıntı olmadı.
Cey_Cey_ Bende küçük bir paket sleepy aldım denemek için pişik olursa elimizde patlamasın diye çok almadım
Anonim3447 Gul_ayse 1 numaradan 240 adet aldım 2 numaradan 500 adete yakın oldu sanırım 3 numara da 204 tane
Hanife4416 A101 soffia alicam 40 li memnun kalırsam yine ona devam ederim kizlarimda çok memnun kalmıştım hiç pişik yapmadı ve altı kuruymus gibiydi ama mavi maketi üzerinde prime care yazıyor diger sarı soffia paketindeki olanı beğenmemistim