Nnagish Hanımlar , tavsiye edebileceğiniz , halden anlayan , ilgili , bilgili düzgün bi kadın doğum doktoru var mıdır acaba ?
Catcat Ben bahçelievler medicalpark hastanesine gidirum Op.Dr.Maviş özge hocaya gidiyorum, gayet ilgili 🙏🏼🫶🏼
SevvaallEr GiGi1 Aaa süpeer😍 18. Haftaydım avrasya hastanesinde detaylı ultrosan yok dıyolar yönlendırıyolar sanırım öylemi siz yaptırdınız mı detaylı baska hastanemı baktı?
GiGi1 SevvaallEr şöyle ben yeni başladım doktoruma bu haftda detaylıya randevu almıştım zaten ve Çiğdem hnmda gittiğim yeri onayladı dışarıda özel perinatolojiye yaptırdım hastanede varmı yokmu bilmiyorum ama mutlaka bir perinatolojiye yaptırın
KE_A Ezgi yazmış ama bende soylemek istedim, benim hekimim de Acıbadem Ataşehir de Parvana Seyidova çok tatlı çok ilgili bir hekim, ve kendisinden memnun kalan bir çok hastası var 😊 Yani Ataşehir e yakın oturuyorsanız tavsiye ederim 😊
Aslan10 SevvaallEr devlet hastanesi ücret ödenmiyor ama özel gibi bi kere gitseniz bayılırsınız resmen avm gibi temiz ve güzel ben çok memnunum gidenlerden de hiç şikayet duymadum tek randevu sorunu var diyorlar ama ben rahat buluyorum son haftalarda randevusuz bakiyirlarmis zaten
Cgllay SevvaallEr çam sakura Devlet hastanesi akşamları acil de kadın doğum doktoru olduğu için bir kere gittim ben berbat bir hastane O hastanede iyi bir doktora denk gelmek tamamen şans diye düsünüyorum. Hamilelere de çok kötü davrandıklarını bizzat gözlerimle gördüm ben gittiğimde önümde bir tane bayan vardı suyu geldi o kadını iterek tekerlekli sandalyeye oturttular ve sürekli bağırdılar yeter artık sabahtan beri seninle mi uğraşacağız Doğuracaksan doğur vs tarzında. Daha sonra lavaboya gitmiştim Lavobanın olduğu yerde de perdeler vardı aralıklı hamileler orada yatıyordu ve sürekli bağırıyorlardı hiç kimsede ilgilenmiyordu dönüp bakmıyorlardı bile ben hatta kaydımı iptal Edip çıktım muayene bile olmadım çünkü muayene eden doktor da sıkıntılıydı acıkcası tartısmıstım zorla calısıyor gibiydi.
Biryigitbirhifaannesi Aslan10 hastane otel gibi güzel evet ama içindekiler nekdar insan tartışılır valla iyi insan çok nadir