Beyzanrrr 10 haftalık hamileyim bu ilk gebeligim bu bebeği 3 senedir bekliyoruz biraz telaş ediyorum bugün çok halsizim çok başım dönüyor ve bebeğin oldugi yerde sol kasıkta ara ara batma oluyor bu kadar sık olmazdı tecrübeli anneler sizce neden oluyor cinsel ilişki yaşanmadı 1 haftadir
MirsT Beyzanrrr aslında batmalar çok normal kasıkta ağrı çok normal panik yapma canım 😘 ama tabiki danışabiliyorsan danış ama bunlar hepimizde oluyor şuan 19+ lardayım ve sanki bıçak saplanıyor gibi olmaya başladı şimdilerde de rahim büyüyor sizde bende de yukarı çıkıyormuş diye sanırım böyle oluyor
Arzu501 3 yıl sonra hamile kalmışsanız bence herşeyi her küçük inceliği doktorunuzla konuşun. Her ihtimale kan pıhtılaşması, progestan desteği falan alın. Doktorlar hiç ciddiye almazlar ama yaşayan bilir bunun nasıl bişey olduğunu.
Beyzanrrr MirsT Allah’a şükür kanama fln yok zaten ama erken değil mi sizin 19 da olmuş benim 10 da oluyor
MirsT Beyzanrrr hayır o haftadan itibaren başladı hep bir kasık ağrım oldu ama herşey yolunda dedi doktor şimdiye kadar çok şükür