Merhaba, 27+4 bebişim benim de detaylıda çıktı ama tek başına bir şey ifade etmez dedi doktorum da perinatoloji uzmanı da ben de takılmıyorum stres olmasın bebek diye. Zaten tüm değerleri çok şükür iyi, sağlıklı olduğuna da inanıyorum parlaklık genelde oluyormuş zaten. Hiç hamileliğimi bu yüzden zehir etmiyorum kendime sen de takılma bebişlerimize kötü enerjiler stres geçmesine hiç gerek yok 🙏🏻🌸🥰