Merhabalar Güzel anneler
Takviye olarak Diofol kullanıyorum 3 gün önce doktora gittiğimde kanamam olmuştu 11 haftalığım doktor radyolojiye gönderdi daha sonra Q-folin markası alıp yanıma gel dedi içeriğini bilmiyordum sigorta karşılamıyor sanırım 420 tl vermiş eşim bilmiyordum folik asit olduğunu
Hangisine devam etmem daha iyi olur benim için önerisi olan var mı? 🌸