Esra_Omer_21 bi haftadır beklediğim post 🤣🤣 bende çarşamba günü cekilcem sabah 9 buçukta canim burda yazanlar ne kadar uyguna çekilmiş ya bursa çok pahalı anestezili 4000 dediler bana anestezisiz 3500 ama mecbur cektiricem kimse parayla yaptırmak istemez böyle kısa bi işlemi ama devlet hastanelerinde sıra gelmiyo ve hsg öyle rastgele bi günde değil adetin 10. Günüyle 13. Günü arasında çekilmesi gerekiyo dedi doktorum ben 3 senedir bebek istiyorum hiç devlet hastanesiyle uğraşamam direk doktorumun tavsiye ettiği yere gidicem anestezili cektiricem sonucunda çocuğum olacaksa giden para umurumda bile değil açıkçası ben kadınla görüştüm salı günü gece 12den sonra bisey yemeyin dedi aç olmam gerekiyomus 1 saat odada bekletecekler beni anestezili olduğu için diğer bilgileri gidince verirler artık Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 Allahım bu mübarek günlerde isteyen herkesi kucağını doldursun inşallah 🙏🏻❤️