Kizlar merhaba,
Yaklasik 10 gundur hemoroid ile mucadele ediyorum 33+3 um makat kisminda meme yok fakat sag kalca tarafim apse yapmis durumda genel cerrah antibiyotik verdi ama dahilmadi pazartesi doktora gidecegim, oturamıyorum surekli sola yatıyorum ayakda yurumem kisitli, sis bir durumda oldugu icin esimin yengesi kara lahanayi kaynat sis olan yerine koy dedi bilen uygulayan varmi yanlis birsey yapmak istemiyorum yardimci olurmusunuz