ezgisunr Merhabalar tahlillerim için kan örneği alındı guatrın çıktığını söyledi doktorum kötü bir şey demedi sadece dahiliyeye yönlendirdi bu durumu yaşayan var mı bebeğin gelişimini etkiler mi ya da bu süreçte kötü bir şey Yaşar mıyız? Çok korktum çünkü
Melekilgn ezgisunr benimde tiroidim yüksek çıkmıştı geçen ay 6.77 ilaç kullandım düzenli dün kan verdim düzelmiş değerlerim biran önce randevu al git korkacak bişey yok canım 🌸
Busakturk ezgisunr korkmayın cogu gebede tiroid yüksekliği olabiliyo dahiliye gidin sizi yönlendirir tiroid ilacı ile dengelenir zaten cok cok yüksek seviye olsa söylerdi dengelenir ilac ictiginşz sürece sorun olmaz merk etmeyin
Aslhnam ezgisunr ah kuzum sakın korkma bende senin gibiydim burda post açtım sordum vs ama şuan tecrübe edindim ilaç verdi doktorum 50 lik sabahları aç karnına kullanıyorum onu benimki sınırdaydı 4 de felan normalde 2 ve 2.5 olması lazımmış gebelikte ilacını kullandığın sürece hiç bir şey olmaz korkma bebeğinide etkilemez sakın tedirgin olma bende koerkmuştum böyle ama alıştım doğuma kadar kullanacam hapı
Busakturk ezgisunr bende ilaç kullanan gebelerdenim bu arada aylık kontrol şart ona göre ilaç dozları ayarlanıyor
ezgisunr Aslhnam anladım sizinde başında mı çıktı böyle sürekli kontrol için bir de kan veriyor musunuz acaba
Aslhnam ezgisunr hamile kaldığımda doktorum kan değerlerime bakmak istedi kan verdim orda tsh yüksek çıktı Guatır hapı yazdı hala kullanıyorum sağlık ocağında seni takip eden hemşiren olucak o kan alıcak bellli haftalarda senden orda çıkıyor zaten şuan benim değerim 1.30 olmuş baya düşmüş hapın sayesinde
Fatmakurtdeniz Bnm 10.80d düzenli kullandım ilaçları 3.50 oldu şimdi 2.50 düzenli kullan düşer tiroid inşallah bir şey de olmaz Allah’ın izniyle
ZumrasMom_ ezgisunr ben yıllarca guatr tedavisi gördüm en son tedaviden sıkılıp ilacı bıraktım 1 seneden fazla oldu evlendim şu an 23 haftalık hamileyim de çok şükür tahlillerim düzenli çıkıuor ilaç bile kullanmıyorum