Hanımlar 11 haftalıkken kahverengi lekelenmem oldu doktoruma gittik herşey normal dedi benek aşağıda olduğu için yorma kendini iş yapma dedi. progestan kullandım. Kanamam durmuştu iyiydim. Dünde aşırı baskı vardı aşağı tarafımda ama ağrım yoktu. Gece sabaha kadar uyuyamadım bi huzursuzluk vardı sabah da uyandım dışarda işim vardı. Otururken birden tansiyonum düşmeye başladı dışarı çıkıp oturdum sanki bişeyler aktı gibi hissettim sonra gözüm karardı falan bi on dk sonra kendime geldim. Eve geldiğimde aşırı bi kahve rengi pıhtılı kanamam olmuştu. Üstüm baya baya batmıştı yani. Doktora gittik hemen baktı ultrasonda bebek iyi dedi alt muayene yaptı. Açılmam olmuş kan pıhtılaştı gördü yine kanaman olabilir dedi düşük riskin var hep yatacaksın dedi. Bi de kan uyuşmazlığımız var eşimle. Onun iğnesini erken vuralım dedi doktor riskli gebesin dedi. Şimdi yatıyorum ama çok ağrım var karnım belim kasıklarım ağrıyor. 12+2 gün oldu. İçimde bi his var sanki bebeğime bişe olacak gibi hissediyorum sizlerin başına böyle bişey geldi mi sağlıklı doğum oldu mu ?