cokkasmabeabi yalnız yazdığınız şey çok yanlış, tabi ki bizim irademizle alakalı bir durum yoksa niye isim seçmekten meşgul olalım. Biz kendi irademizle tercih ediyoruz her şeyi isim koymak da bizim irademizde Allah bizim hangi ismi koyacağımızı bir sonraki bütün adımlarımızı biliyor bildiği için de yazılı diyoruz her şey, kader de budur Allah bizim tüm seçimlerimizden haberdardır biz daha seçmeden ama seçen tercih eden biziz