Merhaba kızlar sezaryen olanlara bir sorum var, 18 gün önce sezaryen oldum dikişlerim acımıyor uyuşuk ama dikişlerimin üstü karnım aşırı hassas dokunduğumda bile acıyor. Acaba iç dikişler acıyor olabilir mi? Özellikle kasıklarıma doğru kesik ağrısı gibi ağrılar giriyor böyle birşey yaşayan oldu mu yoksa sadece bana mı oluyor doktorum normal diyor muayenede de sorun yok ama bu hassasiyet ve ağrı ne zaman geçecek 😢