Hamilelik testi olarak yapmıyolar canım bildiğim kadarıyla. Ama beta ölçtürmek istiyorum adetim gecikti polikliniğe gitmeden emin olmak istiyorum deyince bakıyolar. Normal acilde bakıyolar mı emin değilim kadın doğum acile yönlendirmişlerdi beni öyle baktırmıştım.